Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Elblągu

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Elblągu

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Elblągu

    Dla obywateli: Skargi i wnioski (link otwiera nowe okno w innym serwisie)
    Dla instytucji: Tytuły wykonawcze (link otwiera stronę w innym serwisie)
    Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie może przekroczyć 5 MB.

    Adres Eletronicznej Skrzynki Pocztowej Urzędu Skarbowego w Elblągu na platformie ePUAP:

    • /p9n595yxvk/skrytka

    Do złożenia elektronicznego wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie e-PUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie) oraz posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub posiadanie profilu zaufanego e-PUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie).

    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Skarbowego w Elblągu:

    1. Złożenie zeznania lub deklaracji podatkowej poprzez system e-Deklaracje na portalu podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie);
    2. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line poprzez system ePUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie);
    3. Za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres us.elblag@mf.gov.pl. Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej Urzędu traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, wobec czego Urząd nie wystawia Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami, możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej nie może przekroczyć 5 MB.
    4. Dostarczenie dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym do siedziby Urzędu Skarbowego w Elblągu  mieszczącej się w budynku przy ul. Adama Mickiewicza w Elblągu,  w godzinach urzędowania, na następujących nośnikach danych:
      • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
      • Płyta CD
      • Płyta DVD

    Wymienione nośniki powinny mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). W przypadku braku możliwości zapisu UPO na w/w nośniku Urząd może wydać potwierdzenie odbioru w formie papierowej.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu na informatycznych nośnikach danych:

    1. Dokumenty elektroniczne muszą spełniać wymogi określone w przepisach odpowiednio Ordynacji podatkowej lub Kodeksu postępowania administracyjnego.
    2. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    3. Akceptowalne formaty dokumentów i załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
    4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

    Uwaga!

    Zeznania i deklaracje podatkowe w formie elektronicznej można składać wyłącznie poprzez stronę e-deklaracje (link otwiera nowe okno w innym serwisie).

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 29.04.2015 Data publikacji: 29.04.2015 08:35 Data ostatniej modyfikacji: 29.11.2020 17:22
    Autor: Aneta Dziemidowicz Osoba publikująca: Emilia Pipiro Osoba modyfikująca: Wojciech Wierzbicki
    Rejestr zmian