Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    Rejestry i archiwa

    W Urzędzie Skarbowym w Olsztynie prowadzone są następujące rejestry i ewidencje

    • rejestr pism i spraw w systemie Biblioteka Akt,
    • rejestr pism i spraw w Systemie Zarządzania Dokumentami,
    • pocztowa książka nadawcza w systemie Biblioteka Akt,
    • pocztowa książka nadawcza w Systemie Zarządzania Dokumentami,
    • ewidencja podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych - prowadzona w systemie informatycznym PoltaxPlus,
    • rejestr podatników podatku od towarów i usług (VAT) i podatników VAT UE - prowadzony w systemie informatycznym PoltaxPlus,
    • rejestr zastawów skarbowych w formie komputerowej,
    • rejestr wydanych zaświadczeń w systemie Biblioteka Akt.

    Sposób i zasady prowadzenia ww. rejestrów i ewidencji określone są przepisami następujących aktów prawnych:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa 
    • ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług 
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników 
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 14.01.2021 Data publikacji: 07.05.2015 13:22 Data ostatniej modyfikacji: 08.09.2021 10:33
    Autor: Renata Piskorz Osoba publikująca: Aneta Dziemidowicz Osoba modyfikująca: Katarzyna Cwalina
    Rejestr zmian