«Powrót

W kontaktach z KAS korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontaktach z KAS korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontaktach z KAS korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

Grafika przedstawia rysunki  telefonu i Internetu, koperty..
  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z jednostkami Krajowej Administracji Skarbowej.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, podatnicy są obsługiwani w urzędach skarbowych woj. warmińsko-mazurskiego przed trzy dni w tygodniu (poniedziałek, środę i piątek).

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych, urzędów skarbowych oraz  na stronie podatki.gov.pl

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych urzędów skarbowych i na podatki.gov.pl.

Infolinia KIS

Krajowa Informacja Skarbowa udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:

  • 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
  • 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
  • +48 22 330 03 30 (z zagranicy)

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Zachęcamy również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym.

Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję Skontaktuj się z nami, a następnie opcję „Pytanie e-mail".

Czat z konsultantem KIS dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:;00. Rozmowa odbywa się z wykorzystaniem specjalnego formularza na Portalu Podatkowym w zakładce Skontaktuj się z nami – chat z konsultantem.  

Wizyta w urzędzie

Baner z logiem KAS, MF, grafika zegara oraz treścią: Od 1 czerwca podatnicy będą obsługiwani w urzędach skarbowych 3 dni w tygodniu: poniedziałek 12:00-18:00, środa 9:00-15:00, piątek 9:00-13:00;

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędach skarbowych przez trzy dni w tygodniu:

  • poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • środa od 9:00 do 15:00
  • piątek od 9:00 do 13:00

W Krajowej Informacji Skarbowej klienci mogą załatwiać sprawy osobiście przez dwa dni w tygodniu:

  • środa od 9:00 do 15:00
  • piątek od 9:00 do 13:00

We wszystkich jednostkach KAS klienci są przyjmowani z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Prosimy o stosowanie się do zaleceń wywieszonych w siedzibach urzędów.

W pozostałe dni obsługa podatników odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Rejestr zmian