Głównym celem konkursu Sternik. Cała naprzód! jest nagrodzenie firm, szpitali, jednostek administracji (w tym JST) lub NGO z województwa warmińsko-mazurskiego, które najsprawniej żeglowały podczas sztormu COVID-19.
To konkurs dla liderów, którzy mimo niesprzyjających okoliczności potrafili utrzymać bezpieczny kurs, którzy planują długoterminowo, patrzą za horyzont, którzy teraz mogą wypłynąć na szerokie wody i/lub powrócić do działania na pełnych obrotach.
Organizatorem konkursu jest Bank Gospodarstwa Krajowego we współpracy z partnerami. Kapituła konkursu, wyłoni spośród wytrawnych żeglarzy biznesu te firmy lub jednostki, które – mimo sztormu COVID-19 - utrzymały bezpieczny kurs, a ostatnie nawałnice wzmocniły ich zespoły. Nagrodzi tych, którzy najlepiej wykorzystują dostępne środki na utrzymanie miejsc pracy, płynności, rozwój produktów, dostosowanie do nowych warunków rynkowych.
Celem konkursu jest pokazanie liderów w regionie. Poznanie ich historii pozwoli innym skorzystać z ich wiedzy i zebranych doświadczeń. Pokaże, jak można dostosowywać usługi i produkty do zmieniających się potrzeb rynku.
Uczestnicy konkursu, dzieląc się swoimi doświadczeniami, będą mogli umocnić relacje z klientami, partnerami biznesowymi i kooperantami oraz promować swoją markę dzięki możliwości posługiwania się znakiem konkursu Sternik. Cała naprzód!
Laureaci zostaną nagrodzeni atrakcyjnymi nagrodami.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Harmonogram konkursu:
- przyjmowanie zgłoszeń, spotkania i rozmowy partnerów z uczestnikami od 1 grudnia 2020 do 28 lutego 2021 roku
- ocena merytoryczna zgłoszeń do 31 marca 2021 roku
- ogłoszenie wyników nastąpi do 30 kwietnia w terminie wyznaczonym przez kapitułę – z uwzględnieniem bieżącej sytuacji epidemicznej.
Kategorie
Jak – mimo przeciwności – utrzymać kurs i dopłynąć do portu?
- Firmy:
- mikro i małe przedsiębiorstwa
- średnie przedsiębiorstwa
- duże przedsiębiorstwa
- Administracja:
- jednostki samorządu terytorialnego (JST)
- administracja państwowa
- Szpitale
- Organizacje NGO
Korzyści dla uczestników:
- budowanie pozycji lidera w regionie
- promocja własnej marki dzięki możliwości posługiwania sie znakiem konkursu
- umocnienie relacji z klientami, partnerami biznesowymi i kooperantami
- atrakcyjne nagrody