Dzień dobry,
Zamawiający – Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie informuje, iż w dniu 26.05.2023 r. opublikowane zostało ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego na„Dostawę amunicji 9 x 19 Luger/Para FMJ".
Data ogłoszenia: 25.05.2023 r.
Termin składania ofert: do dnia 02.06.2023 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 02.06.2023 r. o godz. 10:15
Zapytanie ofertowe znak: ILZ/261-0118/23/378000
Informujemy, iż ww. postępowanie o udzielenie zamówień jest prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl.
Po przekierowaniu na stronę https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w panelu bocznym po lewej stronie należy wybrać zakładkę - postępowania aktualne i wybrać właściwe postępowanie.
Rejestracja na platformie zakupowej.
Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone są zamówienia, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca, zainteresowany udziałem w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawcy, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf) , znajdującej się w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.