POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE
Zamawiający – Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie informuje, iż w dniu 12.07.2023 r. opublikowane zostało Zapytanie ofertowe nr ILZ/261-0136/23/378000 o udzieleniu zamówienia publicznego na Remont dachu w budynku Oddziału Celnego w Olsztynie, ul. Składowa 5.
Data ogłoszenia: 12.07.2023 r.
Termin składania ofert: do dnia 20.07.2023 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 20.07.2023 r. o godz. 10:30
Zapytanie ofertowe znak: ILZ/261-0156/23/378000
Informujemy, iż ww. postępowanie o udzielenie zamówień jest prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w panelu bocznym po lewej stronie należy wybrać zakładkę – Lista postępowań wyłączonych z postępowania Pzp - postępowania aktualne i wybrać właściwe postępowanie.
Rejestracja na platformie zakupowej.
Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone są zamówienia, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca, zainteresowany udziałem w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawcy, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf) , znajdującej się w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.