Dostawa dysków zewnętrznych USB na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie
Zamawiający – Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie informuje, iż 09.08.2023 r. opublikowane zostało Zapytanie ofertowe nr ILZ/261-0182/23/378000 o udzieleniu zamówienia publicznego na dostawę dysków zewnętrznych USB na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie.
Termin składania ofert: do dnia 18.08.2023 r. do godz. 10:00.
Termin otwarcia ofert: 18.08.2023 r. o godz. 10:30.
Informujemy, iż ww. postępowanie o udzielenie zamówień jest prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl/pn/ias-olsztyn/demand/notice/public/102606/details.
Rejestracja na platformie zakupowej.
Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone są zamówienia, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca, zainteresowany udziałem w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawcy, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf) , znajdującej się w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz. 9:00-17:00.