Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Bartoszycach

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Bartoszycach

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP Urzędu Skarbowego w Bartoszycach

    Adres skrzynki podawczej Urzędu Skarbowego w Bartoszycach:

    • /34d80cfxfr/SkrytkaESP

    Skargi, wnioski zapytania (link otwiera nowe okno w innym serwisie).
    Do złożenia elektronicznego wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie  bezpłatnego konta użytkownika na platformie e-PUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie) oraz posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub posiadanie profilu zaufanego e-PUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie).

    Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej nie może przekroczyć 5 MB.

    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Skarbowego w Bartoszycach:

    1. Złożenie zeznania lub deklaracji podatkowej poprzez system e-Deklaracje na portalu podatki.gov.pl (link otwiera stronę w innym serwisie).
    2. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line poprzez system ePUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie).
    3. Za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres us.bartoszyce@mf.gov.pl. Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej Urzędu traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, wobec czego Urząd nie wystawia Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami, możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej nie może przekroczyć 5 MB.
    4. Dostarczenie dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym do siedziby Urzędu Skarbowego w Bartoszycach mieszczącej się w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 5,  w godzinach urzędowania, na następujących nośnikach danych:
      •   płyta CD
      •   płyta DVD

    Potwierdzenie odbioru nastąpi w formie papierowej.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu na informatycznych nośnikach danych:

    1. Dokumenty elektroniczne muszą spełniać wymogi określone w przepisach odpowiednio Ordynacji podatkowej lub Kodeksu postępowania administracyjnego.
    2. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    3. Akceptowalne formaty dokumentów i załączników to: DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, XML, TXT, ODS, ODT, GIF, JPG, TIF (TIFF), PNG, SVG, PDF, ZIP.
    4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

    Uwaga!

    Zeznania i deklaracje podatkowe w formie elektronicznej można składać wyłącznie poprzez stronę e-deklaracje (link otwiera nowe okno w innym serwisie).

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 28.04.2015 Data publikacji: 28.04.2015 15:09 Data ostatniej modyfikacji: 29.11.2020 17:24
    Autor: Andrzej Żukowski Osoba publikująca: Emilia Pipiro Osoba modyfikująca: Wojciech Wierzbicki
    Rejestr zmian