«Powrót

Dostawa pojazdów służbowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Dostawa pojazdów służbowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Dostawa pojazdów służbowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o zamówieniu 2019-OJS060-138218

 

Status: Postępowanie zakończone.

 

Informujemy, że w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. Zamówienia unijne) wszczęte od dnia 18 października 2018 r. są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

Pozostałe postępowania o udzielenie zamówień publicznych będą prowadzone na dotychczasowych zasadach.

Dostęp do wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w dalszym ciągu będzie możliwy poprzez stronę www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl w zakładce „OGŁOSZENIA", „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE".

 

Rejestracja na platformie zakupowej.

Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone będą zamówienia unijne w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Zachęcamy wszystkich wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach unijnych do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf) , znajdującej się w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

 

Wykonawca, zainteresowany udziałem w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.

 

Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".

 

Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz 9:00-17:00.

 

Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Urzędu Miar.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.03.2019 Data publikacji: 26.03.2019 10:01 Data ostatniej modyfikacji: 15.10.2019 10:23
Autor: Olgierd Kubaszak Osoba publikująca: Olgierd Kubaszak Osoba modyfikująca: Olgierd Kubaszak
Rejestr zmian